Get Adobe Flash player
Licznik
Start | Serwis | FAQ

Proponujemy: opiekę serwisową i informatyczną, odzyskiwanie danych z dysków.

Zapytaj o opiekę informatyczną lub umowę serwisową. Zapewniamy krótki czas reakcji. Nadzorujemy zdalnie pracę serwerów i sprawnie usuwamy awarie.
Zamów odzyskiwanie danych z twardego dysku.
Zapytaj nas o naprawę laptopów i drukarek. Posiadamy szerokie doświadczenie w tym zakresie. Mamy dostęp do różnych części zamiennych w konkurencyjnych cenach.

FAQ

  1. Czy zdalna pomoc użytkownikom jest bezpieczna?
  2. Jak długo trzeba czekać aby otrzymać pomoc zdalną?
  3. Jak odbywa się i dlaczego jest ważna codzienna kontrola backupów i pracy serwera?
  4. Jakie informacje zawierają przesyłane logi z monitoringu?
  5. Czy umowa serwisowa zapewnia tylko rozwiązywanie problemów z komputerami i oprogramowaniem systemowym czy można liczyć na pomoc w innych dziedzinach?

  1. Czy zdalna pomoc użytkownikom jest bezpieczna?

    Pomoc odbywa się na prośbę użytkownika. Jeśli pracuje on na miejscu w danej firmie to zwykle komunikacja z danym komputerem odbywa się poprzez serwer teminali czyli szyfrowane połaczenie RDP a wewnątrz firmy przy pomocy programu typu VNC. Jesli użykownik korzysta z laptopa na zewnątrz swojej firmy to możemy się z nim połączyć korzystając z szyfrowanych kanałów w programach Logmein lub Crossloop.

  2. Jak długo trzeba czekać aby otrzymać pomoc zdalną?

    Pomoc udzielana jest zwykle natychmiast. Jeśli serwisant do którego zadzwoniono nie może w danej chwili pomóc dzwoni sam do kolejnych serwisantów i któryś z nich kontaktuje się z klientem. 

  3. Jak odbywa się i dlaczego jest ważna codzienna kontrola backupów i pracy serwera?

    Wdrażamy swóje skrypty zbierające potrzebne informacje i wysyłające mailem raz dziennie raport. Jeśli nie otrzymamy raportu lub zawiera on informację o problemach zdalnie łączymy się z danym serwerm i reagujemy na błędy. Codzienny mail informuje nie tylko o błędach ale i o prawidłowej pracy. Gdyby system informował tylko o awariach to moglibyśmy przeoczyć usterkę bo sam system raportowania może ulec np. zawieszeniu. Dzięki codziennym logom jest pewność , że problemy nie występują dłużej niż 1 dzień.

  4. Jakie informacje zawierają przesyłane logi z monitoringu?

    Mail z logów jest w postaci czystego tekstu i nie zawiera żadnych danych klienta. Są to logi systemowe z serwerów, raport z wolnego miejsca na dyskach i z backupu.

  5. Czy umowa serwisowa zapewnia tylko rozwiązywanie problemów z komputerami i oprogramowaniem systemowym czy można liczyć na pomoc w innych dziedzinach?

    Firma nasza istnieje 20 lat i ciągle się uczymy. Mamy styczność z wieloma programami do których w pewnych zakresach możemy świadczyć pomoc. Również staramy się naprawiać sami różne urządzenia podłączane do komputera.

Powrót do góry


Start |  Serwery terminali |  Strony WWW |  Serwis |  Rozwiązania |  Kontakt |  O firmie  | Polityka prywatności

Design infotex

Ta strona używa cookies (ciasteczek). Korzystanie z naszego serwisu jest jednoczesnym wyrażeniem zgody na używanie cookies (ciasteczek), zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Można zmienić ustawienia w przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. Zaakceptuj, aby kontynuować do czego są one potrzebne można dowiedzieć się w tym miejscu.